Ana Menü

‘Stevie Ödülleri’nden Yıldız Teknopark’a dört ödül

Yıldız Teknopark Kuluçka Merkezi’nde faaliyet gösteren firmalardan Pointro, iş dünyasının satış ve müşteri hizmetleri Oscarları olarak sayılan ‘Stevie Ödülleri’nde pazarlama ve sosyal medya başlığında dört farklı kategoride başarılı oldu. Pointro, 21 Ekim’de Barcelona’da yapılacak ödül töreninde ödüllerini alacak.

Türkiye’nin öncü teknoloji geliştirme üslerinden biri olan Yıldız Teknopark Kuluçka Merkezi’nde faaliyet gösteren firmalardan Pointro, iş dünyasının satış ve müşteri hizmetleri Oscarları olarak bilinen Steve Ödülleri’nde pazarlama ve sosyal medya başlığında dört farklı kategoride başarılı oldu. “Yılın Mobile, Online, Viral Pazarlama Kampanyaları” ve Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) bölgesinde “Yılın Sosyal Medya odaklı İletişim Kampanyası” dalında ödüller alacak olan Pointro, 21 Ekim’de Barcelona’da yapılacak ödül törenine katılacak. 

“Yıldız Kuluçka sayesinde serpilmeye başladık”

Ödüle ilişkin açıklamalarda bulunan Yıldız Teknopark Genel Müdürü Prof. Dr. Mesut Güner, “Ar-Ge çalışmalarına destek vermekten büyük memnuniyet duyduğumuz, teknoparkımızın başarılı kuluçka firmalarından Pointro’nun, Stevie Ödülleri’nden başarıyla dönmesi hepimizi gururlandırdı” dedi.

Pointro Kurucu Ortağı Mehmet Ali Sabuncuoğlu ise, “Yıldız Teknopark Kuluçka merkezinde faaliyet göstermeye başlamamızla birlikte teknik ve pazarlama alanında gelişmeye ve deyim yerindeyse serpilmeye başladık. Aynı sektörden yüzlerce firma ve çalışanla gün içinde toplantılar yapabiliyor olmak, yönetimin organize ettiği eğitimler ve elimizdeki kaynakları Ar-Ge’ye daha çok kanalize etmemize olanak sağlayan destekler bize tahmin ettiğimizden daha fazla katkı sundu” dedi. 

“Pazarlama teknolojileri geliştiren bir start-up olarak dünyaya açılmayı hedefliyoruz”

Pointro’nun faaliyetlerine dair ifadelerde bulunan Sabuncuoğlu, “Mekan pazarlama teknolojisi olarak yola çıktığımız serüvende pazarlama teknolojileri geliştiren, iş geliştirme ajansı yeteneklerini barındıran bir start-up olduk. Restoran zincirleri, büyük AVM merkezleri ve mağazacılık gruplarına sosyal medya üzerinden müşteri bilgisi ve iç görüsü sunuyoruz. Otel, cafe ve restoranlardaki misafirlerin sosyal medyada yaptığı tüm paylaşımları, geliştirdiğimiz yazılım ve Facebook, Instagram, Foursquare, Google, Yelp ve Zomato partnerlikleri sayesinde yakalayıp, analiz eden bir servisimiz var. Böylece, iş ortaklarımızın kendi müşterileriyle daha yakın ilişkiler kurması ve daha çok ziyaretçi çekmesine yardımcı oluyoruz. Bu çerçevede Doğuş Holding’in AVM yatırımı olan Gebze Center ile yaptığımız, misafirleri dinleyen, misafirler ile anlık iletişime geçen projemizle Stevie Ödülleri’nden dört farklı kategoride başarılı olduk. Daha önce Hermes Awards’ta aldığımız ödüllerle birlikte Stevie Ödülleri de motivasyonumuzu artırdı. Vizyonumuzu büyütüp Türkiye ve dünyada mekan pazarlamasının bilgi kaynağı olmayı hedefliyoruz” diye konuştu.