Ana Menü

Kastamonu Entegre’nin trend ürünleri Bulgaristan ve Çin’de ilgi gördü

Ağaç bazlı panel sektörünün 50 yıllık üretici gücü Kastamonu Entegre, katıldığı uluslararası fuarlarla Avrupa ve Asya'daki etkinliğini pekiştirmeye devam ediyor. Her yıl yenilerini ekleyerek geliştirdiği kaliteli ve estetik ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki fuarlarda sektör profesyonellerine sunan şirket, Mart ayında iki ayrı kıtaya uzandı.

Her yıl sektörün gücünü yansıtan yurt dışı fuarlarda boy göstererek Türkiye’yi temsil eden Kastamonu Entegre, kuruluşunun 50’nci yılını doldurduğu 2019 yılında tempoyu arttırıyor. Şirketin mart ayındaki ilk durağı, mobilya sektörünün en önemli uluslararası buluşmalarından Technomebel fuarı oldu. Bulgaristan’ın Sofya kentinde gerçekleştirilen fuarda, mobilya sektöründen alıcılar, üreticiler ve tedarikçiler ile buluşan ve ürünlerini tanıtan Kastamonu Entegre’nin ikinci durağı Çin'in Guangzhou kentinde gerçekleştirilen Asya’nın en büyük ve en kapsamlı ahşap işleme makineleri, mobilya üretimi ve iç dekorasyon fuarı Interzum oldu.

Fuarlarda Floorpan TR ve Rusya serileri ile Artfloor TR serileri öne çıkarken, geçtiğimiz yıl piyasaya sunulan ekstra parlak Glossmax Pro ve ekstra mat Matplus serileri yoğun ilgi gördü. Fuarlarda ayrıca, mutfak ve banyo tezgahları Technotop ve Neotop ile parlak panel ürünlerinden Evogloss, ilgi gören seriler arasında yer aldı.

Fuar kapsamında açıklamalarda bulunan Kastamonu Entegre CEO’su Haluk Yıldız, son trendleri yansıtan ürün gruplarını, dünyanın dört bir yanında sektör profesyonelleriyle paylaştıklarının altını çizerken, özellikle de ürün çeşitliliği ile rakiplerinden farklılaştıklarını vurguladı. Ürünlerinin, farklı coğrafyalardan 100’ü aşkın ülkede tercih edildiğini vurgulayan Yıldız, 50’nci yıllarında özellikle de dış pazarda büyümeye odaklı bir strateji güdeceklerini belirtti. Yıldız, “Geçtiğimiz yıl, ciromuzun yüzde 50’den fazlasını yurt dışındaki tesislerimizden ve ihracattan elde etmiştik; bu yıl ise hedefimiz, bu oranı yüzde 60’a çıkarmak. Gerçekleştireceğimiz ihracat atağı ile birlikte 220 milyon dolara ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.

Yıldız, Kastamonu Entegre’nin, dünyanın farklı lokasyonlarındaki fuarlara katılmaya devam edeceğini sözlerine ekledi.