Ana Menü

Kalekim, Bi’Boya ile perakendede yeni bir dönem başlattı

Yapı kimyasalları sektörünün önde gelen firmalarından Kalekim, yeni hayata geçirdiği boya markası Bi’Boya ile sektöre yeni bir soluk getiriyor. “Boya internette” sloganıyla pazara sunulan Bi’Boya, e-ticaret sistemiyle hayatı kolaylaştıran, enerjik ve güvenilir bir marka olarak sektörde fark yaratacak.

Hatice YILMAZ

Bu yıl 62’nci yılını kutlayan Türkiye’nin köklü sanayi kuruluşlarından Kale Grubu’nun şirketi Kalekim, boya sektörüne kazandırdığı yeni markası Bi’Boya ile perakendede yeni bir dönem başlattı. Türkiye yapı kimyasalları sektöründe yüzde 50’ye yakın pazar payı ile liderliğini koruyan Kalekim’in ilklere imza atmaya devam ettiğini belirten Kalekim Genel Müdürü Altuğ Akbaş, “Uzun çalışmalar ve araştırmalar sonucunda, boya sektöründe yepyeni bir adım attık ve tüm boya ürünlerimizi Bi’Boya markasıyla üretmeye başladık. Bi’Boya ile aynı zamanda yeni dijital uygulamalarımızı da hayata geçirdik. Bi’Boya, sadece bir boya markası olmanın ötesinde, ülkemizde online satış yapan bir boya platformu oldu” dedi.

Balıkesir’deki Kalekim fabrikasında boya üretimine ağırlık vereceklerini vurgulayan Akbaş, şunları söyledi: “Yapı kimyasallarının her dalında üretim yapan Kalekim olarak, 45 milyon lira yatırımla hizmete açtığımız Balıkesir fabrikamızda, boya alanında üretimi tek merkeze toplayıp büyüterek yeni bir faza geçtik. 7’nci fabrikamız Balıkesir’de konsolide ettiğimiz boya üretimimizi, Bi’Boya markamızın altında yeni bir soluk ve iş modeli ile büyüteceğiz.”

Bi’Boya beklentileri karşılıyor

Türkiye’nin yeni boyası Bi’Boya, Kalekim’in yeni dijital uygulamalarıyla tüketici ve profesyonellerle buluşuyor. Günümüz trendleri ve tüketici ihtiyaçları gözetilerek geliştirilen boya ürünleri ile tüketiciler, ustalar, profesyoneller ve bayilerin beklentilerinin iyi bir şekilde karşılanması hedefleniyor. Aynı zamanda online satış platformu haline gelen Bi’Boya ile en güzel renkler, en yeni fiyat avantajları ve yenilikçi dekorasyon fikirleri, tüketicilerin kullanımına sunuluyor.

Duyguların dilini konuşabilen Bi’Boya, pazardaki diğer markalardan önemli ölçüde ayrışarak, enerjik ve yenilikçi yaklaşımı simgeliyor. Yeni marka, boya sektöründe öncelikle hizmette farklılaşıyor çünkü Bi’Boya’nın odağında tüketici memnuniyeti bulunuyor.  

Ustaların mesleki bilgi ve becerilerini de geliştiren bu online sistem, aynı zamanda tüketicinin hayatını kolaylaştırıyor. Nihai tüketici, Bi’Boya ile hem kaliteli hem daha iyi boya uygulamalarına kavuşuyor.

Bi’Boya kadın tüketicilerin de ilgisini çekiyor çünkü bu sistem sayesinde kadınlar, kimsenin yardımına ihtiyaç duymadan rahatlıkla boyasını seçip, nitelikli ustalara ulaşabiliyor. Önerilen ustayı kendisinin seçmesinin verdiği güveni de hisseden kadınların, Bi’Boya’nın birbirinden güzel renk ve uygulamalarıyla hayatı kolaylaşıyor.

Bi’Usta’ya mı ihtiyacınız var?

Boya ve seramik ustalarının dahil olduğu cep telefonu uygulaması Bi’Usta; tüketicileri, ustalarla bir araya getirerek, son derece yaratıcı çözümler sunuyor. Tüketici, evinin veya işyerinin iç ve dış mekanlarını boyatmak için Bi’Usta sistemine giriyor ve sistemdeki ustalardan ücretsiz keşif hizmeti alıyor. Tüketiciler Bi'Usta’yı indirip hizmet almak istedikleri işi ve alanı seçiyor. Alan bilgilerini girip (kaç metrekare, kaç oda gibi) teklif bekliyor.

Kalekim Usta Kulübü'ne üye olduktan sonra sisteme dahil olan ustalar ise Bi’Usta Kurumsal’da profillerini oluşturup; evini, işyerini boyatmak isteyen kullanıcılara teklif veriyor. Müşteri ile anlaştıktan sonra hemen işe koyuluyor. Bu sistemde tüketiciler ustaları puanlayabiliyor, böylece ustanın sistem içerisindeki puanı artıyor. Ayrıca Bi’Usta sisteminde ‘Garantili Usta’lar da bulunuyor. Seramik uygulaması yaptırmak isteyenler, dilerlerse Garantili Usta’lardan da teklif alabiliyor.