Ana Menü

Gayrimenkulde dijital dönüşümü başlatın yabancı müşteri portföyünüz artsın

Beyttürk Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, Facebook üzerinden 1 milyonun üzerinde yabancı takipçiye ulaştıklarını ve Arap konut alıcılarının sosyal medya platformları üzerinden hiç görmeden Bursa ve Yalova’da gerçekleştirdikleri projelere ait konutlardan aldıklarını ifade etti.

Büyüme hedefini Körfez ülkeleri olarak belirleyen Beyttürk’ün Bursa ve Yalova'da gerçekleştirdiği projeler özellikle Arap konut alıcıları tarafından büyük talep görüyor. Beyttürk'ün Yalova'da Dreamland, Mia Thermal, Beytepe Konakları, Beytepe Plus, Lake 360 ve Çınarcık'ta Beyttürk Orman gibi projeleri bulunuyor. Beyttürk dijital pazarlamayı etkin ve doğru bir şekilde kullanarak sosyal medya kanallarıyla Arap gayrimenkul alıcılarına portföylerini ulaştırıyor. Facebook üzerinden 1 milyonun üzerinde yabancı takipçiye ulaşan konut sektörünün yenilikçi markası Beyttürk, bugün inşaat başta olmak üzere projelerinde 2. el satış ve kiralama, satış sonrası hizmetler, site yönetimleri, özel sağlık hizmetleri, anlaşmalı okullar ve dekorasyon hizmetleri ile konut sahiplerinin yaşamını kolaylaştırıyor.

Gayrimenkul sektöründe potansiyel alıcılar için inovatif çağrı merkezi çözümleri sunduklarını Beyttürk Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, sosyal medyanın konut alımından yeni müşterilerle iletişim kurmaya dek geniş bir etki gücü yarattığını dile getirdi.  Bir gayrimenkul şirketinin sosyal medya hesabını doğru stratejilerle yönetmesinin kazancına kazanç katabildiğini belirten Barman, şunları söyledi:

"Türkiye'de konut sektörüne büyük ilgi gösteren Arap yatırımcılar için şirket olarak amacımız her daim müşteri memnuniyeti ve kaliteli hizmet anlayışı olduğu için tek kontakla hızlı ve etkin iletişimle satış öncesi ve sonrasında müşterilerimize mutlu deneyimler yaşatıyoruz. Bu yüzden şu anda en büyük reklam aracı olan sosyal medya platformlarını en doğru şekilde kullanıyoruz. Şirket içinde kurmuş olduğumuz Online Satış Departmanımız ile dijital pazarlamaya destek oluyoruz. Sektörde bu rüzgâra uyum sağlayarak dijital dönüşümünü tamamlayan firmalar, önümüzdeki on sene içinde sürpriz fırsatları yakalayacak ve rakipleri arasından sıyrılacak.”

 

"Çağrı merkezimizde en az üç yabancı dil bilen 50 personel çalışıyor”

Beyttürk'ün Pazarlama ve Satış süreçlerinden sorumlu olan Havva Nur Barman, yabancı yatırımcıya daha kolay bir şekilde ulaşmak için beş yıl önce çağrı merkezi operasyonları sürecini başlattıklarını ve Yalova’da da 20 kişilik bir çağrı merkezi ofisi kurduklarını dile getirdi. 

Tüm iletişim kanallarını aktif bir şekilde kullanarak uygun alt yapıyla hizmet sunduklarını ifade eden Barman, "Biz şirket içerisinde kullandığımız kurumsal kayıt sistemlerinden, çağrı merkezine kadar tüm sistemi entegre çalıştırıyoruz. Çağrı merkezimizde en az üç yabancı dil bilen 50 personel çalışıyor. İşimiz sadece satış yapmak değil asıl süreç satıştan sonra başlıyor. Dolayısıyla bütün adımları en ince ayrıntısına kadar planlıyoruz. Gerçek bir dijital müşteri temsilciliği sunuyoruz. ‘Sadece satış destek hizmeti veren değil satış öncesi ve satış sonrası tüm süreçlerde de müşteriye destek olabilen bir çağrı merkezi yapısını oturtmalıyız’ diyerek yola çıktık. Bu nedenle sadece satışa destek vermiyoruz. Satış sonrası, finans ve pazarlama departmanına destek veriyoruz.”