Ana Menü

Cinsiyet eşitliğine inanan Legrand’tan elle@legrand projesi

Legrand Grup, kurumsal sosyal sorumluluk projesi kapsamında oluşturduğu elle@legrand projesi ile cinsiyet eşitliğine inandığını ve çalışanlar için eşit fırsatlar sunduğunu bir kez daha gözler önüne seriyor. Proje kapsamında bugüne kadar globalde 1500, Türkiye’de ise yaklaşık 400 kişiye ulaşan Legrand, kurum içi eğitimin yanı sıra sektörün gelişimine de katkı sağlamak vizyonuyla hareket ediyor.

Legrand Grup bünyesindeki 30 kadın çalışanın 2012 yılsonunda eşit fırsatlar, çalışan yeteneklerini geliştirme konularında tartışmak ve fikir oluşturmak için bir araya gelmesiyle oluşan elle@legrand projesi, kurum içi eğitimin yanı sıra sektörün gelişimine de katkı sağlamak vizyonuyla hareket ediyor.

“Legrand Grup olarak hedefimiz eşitlik”

Böylesine önemli bir platforma Legrand Türkiye olarak Mart 2018’de dahil olmaktan gurur duyduklarını dile getiren Legrand Grup Türkiye Ülke Pazarlama Direktörü Gülsevinç Selçuk, 2018 yılının elle@legrand platformunun Legrand Grup Türkiye için lansman yılı olduğunu söyledi. Grup olarak önceliklerinin platformun sürdürülebilirliği olduğunun altını çizen Selçuk, “Bu yıl için öncelikli projelerimiz arasında mentorluk sisteminin kurulması vardı. Bunu hayata geçirdik. Üst yönetimimizin neredeyse tamamının gönüllü olarak katıldığı bu proje bizim gurur kaynağımız. Bunun yanı sıra fabrikalarımız bünyesinde kitaplık kurulması önceliklerimiz arasında. Ayrıca bu yıl ki hedeflerimizden biri olan 40’ıncı Vodafone İstanbul Maratonu’nda kız çocuklarının eğitimi için koştuk. Bu işin parçası olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.

Legrand Grup Türkiye olarak elle@Legrand platformunun bakış açısını toplam dört sunumda yaklaşık 400 çalışana anlatma fırsatı yakaladıklarını belirten Selçuk, “Biz Türkiye operasyonu olarak bunları yaparken Fransa’daki platformun ise hem çalışanlarımız hem de toplum ile ilgili çok farklı çalışmaları var. Bunlardan bazılarını saymak gerekirse; elektrik sektöründe kadın sayısını artırma, kız çocuklarının mühendisliğe olan ilgisini artırmak için eğitim sektörü ile çalışmalar ve kız çocuklarını okutan yardım kuruluşlarına bağış kampanyaları ilk aklımıza gelenler. Elle@Legrand platformunun Legrand Grup olarak üye sayısı ise yaklaşık 2 bin kişi. En çok övündüğümüz ve üzerinde durduğumuz ayrıntı ise üyelerimizin yüzde 60’ı kadın ve yüzde 40’ı erkek. Buradan da anlaşılacağı gibi ana hedefimiz eşitlik.