Ana Menü

CEFIC’e Stevie Uluslararası İş Ödülleri'nde yedi uluslararası ödül

CEFIC tarafından yönetilen Palm City Mersin, CarrefourSA Bursa AVM 15. Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde toplamda yedi ödülün sahibi oldu. Geçtiğimiz yıl gerçekleşen Anne Kokusu, Pozitif Günler, Geleneksel Çocuk Oyunları Festivali ve Çocukların Dili Sözlüğü projeleri ile fark yaratarak dünyanın en saygın iş ödüllerinden biri olan Stevie Uluslararası İş Ödülleri'ne layık görüldü.

CEFIC, dünyanın en başarılı kurumlarını ödüllendirmek amacıyla hayata geçirilen ve bu yıl 15’inci kez verilen Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nden kazandığı yedi ödülle büyük bir başarıya imza attı. Altın, Gümüş ve Bronz olmak üzere üç ayrı ödül tipi bulunan ödül platformu 2002 yılından bu yana uluslararası şirket ve organizasyonları yıl içinde gösterdikleri performans ve sosyal hayata yansıyan pozitif katkıları çerçevesinde ödüllendiriyor.

Yılın iletişim kampanyası dalında gümüş yılın Sosyal Sorumluluk Projesi (Avrupa) dalında bronz Ödül alan Pozitif Günler projesi; Pozitif bir toplum, bir şehir, bir ülke ve bir dünya için harekete geçerek bir ay boyunca Türkiye’nin önde gelen sivil toplum örgütlerini Alışveriş Merkezi’nde biraya getirdi ve ziyaretçileriyle sosyal sorumluluk proje fikirlerinin alışverişinde bulunuldu. 20 bin kişinin katılım sağladığı bu proje, Pozitif Sergi – Pozitif Atölye/Pozitif Paylaşımlar ve Pozitif Söyleşi olarak üç ana başlıkta kurgulandı ve Pozitif Günler projesi süresince herkese daha güzel ve daha yaşanılır bir dünya olması için güçlü mesajlar verildi.

CarrefourSA Bursa AVM ve Palm City Mersin Avm'de eş zamanlı olarak hayata geçirilen “Anne Kokusu” projesi ise Yılın Gençlere Yönelik Pazarlama Kampanyası dalında altın ödül aldı.Bu projeyle çocuklar annelerine en özel parfümü hazırladılar. Giydikleri beyaz önlüklerle ve kullandıkları materyallerle adeta birer küçük parfümör oldukları bu etkinlikte minik ziyaretçiler, annelerine kendi elleriyle en anlamlı hediyeyi hazırlama imkanı buldular.

Çocukların Dili Sözlüğü projesi ise Stevie Uluslararası İş Ödülleri'nden Yılın Markalaşmış Kampanyası dalında gümüş, Yılın Sosyal Medya Pazarlama Kampanyası ve Yılın İletişim Kampanyası dalında bronz ödülün sahibi oldu. “Çocukların Dili Sözlüğü” dijital medya projesi ile bebeklikten çocukluk çağına kadar telaffuz edilen ve telaffuzu her çocukta değişiklik gösteren bu kelimeler, ilk defa bir sözlükte buluşturularak ölümsüzleştirildi.

Geleneksel Çocuk Oyunları Festivali ise Yılın Pazarlama Kampanyası (Kültür & Sanat) bronz ödülün sahibi oldu. Proje 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında Mersin ve çevre ilçelerden yaklaşık 40 okuldan bin 500 öğrencinin ve gösteri sanatları merkezinin yoğun katılımı ile Palm City Mersin Alışveriş Merkezi’nde gerçekleştirilmiştir.