Ana Menü

Beyttürk, “REAGROUPS” Emlak Pazarlama markasını İstanbul Anadolu Yakası'na taşıdı

Yalova ve çevresinde gayrimenkul projeleri üreterek Ürdün, Dubai, BAE, Katar, Bahreyn, Irak ve Lübnan gibi çok sayıda Körfez ülkesinin yatırımcıları tarafından konut alımında tercih edilen Beyttürk, “REAGROUPS” Emlak Pazarlama markası ile uzun yıllardan beri süregelen yabancıya satış tecrübesini İstanbul Anadolu Yakası'na taşıdı.

Büyüme hedefini Körfez ülkeleri olarak belirleyen ve Kuveyt, Katar, Birleşik Arap Emirlikleri, Ürdün, İran, Bahreyn, Suudi Arabistan, Lübnan ve Irak’taki müşterilerine Türkiye’de gerçekleştirdiği kendi projelerinden konut satışı yapan Beyttürk, yabancı yatırımcı için yakaladığı pazarlama ve satış başarısını yeni emlak pazarlama markası olan ‘REAGROUPS’ ile bir üst seviyeye taşıyacak.

Özellikle Orta doğu yatırımcısına verdiği güven ve dijital pazarlamaya verdiği önem ile marka değerini her geçen gün zirveye taşıyan Beyttürk, yeni iştiraki olan “REAGROUPS” Emlak Pazarlama markası ile İstanbul Anadolu Yakası’nda yabancı yatırımcıya konut satışını arttırmayı ve ülkeye döviz girişi sağlayarak inşaat sektörünü canlandırmayı hedefliyor.

Anadolu Yakası’nda gayrimenkul sektörünün en canlı üç ilçesinden birisi olan  Kartal ve çevresinde markalı projelerin münhasırlığını alıp yabancıya konut satışını gerçekleştirmeye başlayan Beyttürk, bölgeyi yatırımcılar için de cazip hale getirecek.

REAGROUPS tarafından pilot bölge olarak belirlenen Kartal ve çevresi, gerek bölgeye yapılan kamu yatırımları, gerek Kartal-Kadıköy metrosu gibi ulaşım yatırımlarının projelere yakınlığı ve bölgenin kentsel dönüşüm alanı ilan edilmesiyle son üç yılda en fazla değer artışı görülen ilçeler arasında yer alıyor.

Pilot bölgede kısa vadede yabancı yatırımcıya yakalanması muhtemel satış başarısı sonrası orta vadede İstanbul ve çevre illerdeki tüm markalı güvenilir projelerin münhasırlığını alarak yabancı yatırımcıya ulaşmayı amaçlayan REAGROUPS, satışlar sonrası turizm, emlak, perakende ve hizmet alanında da faaliyet gösterdiği alt markaları ile ülke ekonomisine gelir ve istihdam anlamında büyük katkı sağlamayı amaçlıyor.