Ana Menü

Baydoor, önümüzdeki yıl kapasitesini yüzde 40 artıracak

Merkezi Gaziantep’te olan Motif Group çatısı altında faaliyet gösteren Baydoor, 2018 yılında üretim kapasitesini yüzde 40 artırmayı hedefliyor.

Merkezi Gaziantep’te olan Motif Group çatısı altında faaliyet gösteren Baydoor, 2018 yılında üretim kapasitesini yüzde 40 artırmayı hedefliyor. Mobilya üreticileri başta olmak üzere konutlar, oteller, rezidanslar, okullar, hastaneler, ofis ve AVM'lere ahşap dekorasyonun hitap ettiği her yerde olduklarını söyleyen Motif Group Yonetim Kurulu Başkanı Mehmet Nuri Bay, “Ahşaptan iç kapı, mutfak, hilton, dolap, akustik panel ana başlıkları altında yaklaşık 100 civarında urun çeşitliliğimiz mevcut, iç dekorasyon malzemeleri üretimi yapıyoruz yani kısacası ahşabın olduğu her yerde varız” dedi.

Firmaları hakkında genel bilgi veren Bay, “1984 yılında Gaziantep'te bir aile şirketi olarak faaliyete başladık. Gaziantep’ten sonra Doğu ve Güneydoğu, Türkiye ve şimdi ise yurt dışı pazarlarına açıldık. 20 bin metrekare kapalı alanda yaklaşık 300 kişiye istihdam sağlıyoruz. Yılda 15 bin konut projesine yetecek ve yine yılda yaklaşık 200 bin adet kapı üretim kapasitemiz mevcut” diye konuştu.

Baydoor gibi tamamen yerli bir markayı dünyaya tanıtmayı hedeflediklerini dile getiren Bay, “Ürünlerimizi son derece kaliteli üreterek markamızı aranan bir marka haline getireceğiz. En büyük sermayemiz olan aile birlikteliği ve dürüstlük sayesinde markamızın değerini her gecen gün katlayarak ilerliyoruz. Bunları yaparken de Ar-Ge'ye çok önem veriyoruz. Ar-Ge'nin gücü sayesinde patentli ürünlerimizin dahi taklit edildiğini görüyoruz. Müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Bunun içinde müşterilerimizle bizzat kendimiz ilgileniyoruz” ifadelerini kullandı.

Üretimlerinde kaliteyi, estetiği ve kullanım kolaylığını on planda tuttuklarını açıklayan Bay, “Teknolojiyi yakından takip ederek, gelişen teknoloji paralelinde ürün yelpazemizi artırıp, Ar-Ge çalışmalarımızı kontrollü bir şekilde devam ettiriyoruz. Müşterilerimizin isteklerini göz önünde bulundurarak müşteri memnuniyetini daima on planda tutuyoruz. Üretimde kalite ve sürekliliği, dağıtımda ise hızlı ve hasarsız sevkiyatı sağlayarak, bölgemizde iş sürekliliğini sağlamak ve istihdamı artırmak istiyoruz” diye konuştu.  

2018 yılı hedeflerinden bahseden Bay, “2017 yılında yaklaşık 1,5 milyon dolar ihracat rakamımız var, 2018 yılında bunu daha da artırmayı hedefliyoruz. İç pazardaki daralmalardan dolayı ihracata ihtiyaç duyuyoruz. 2018 yılında üretim kapasitemizin yaklaşık yüzde 30'unu ihraç etmeyi düşünüyoruz. Bunun içinde hedef pazarlara yönelik çalışmalar yapıyoruz. İhracatta başlangıç noktamız Avrupa ülkeleriydi, şimdilerde ise Dubai ve Arap ülkeleri planlarımız var. Dubai'de düzenlenecek olan 'The Big 5 Show Yapı İnşaat Fuarı Dubai Fuarı’na katılacağız. 2020 yılına kadar Türkiye’nin 10 ilinde concept mağaza açmayı planlıyoruz” diye konuştu.