Abonelik Reklam Arşiv Künye İletişim eDergi  
 
24 Temmuz 2014 Perşembe
 
 
 
Konut Fiyatlarında Artış Bekliyor Musunuz?
 
Evet
Hayır

 
   
  Dünya Polistren Grup, yeni markasıyla binaları ‘Kappla’yacak
(Bu haber 399 kez okundu)


Polistren hammaddesinden inovatif ürünler mamul eden Dünya Polistren Grup, Kappla markasıyla yalıtımda bölgede söz sahibi olmayı hedefliyor. Dünya Polistren Grup Genel Müdür Bülent Kunt,“En önemli özelliği yalıtım olan polistrenden straforu birçok sektörde kullanabilir hale getirebilen bir firmayız. Yalıtım sektöründe de ilk önce bölgemizde daha sonra Türkiye’de Kappla markasıyla söz sahibi olmayı planlıyoruz” dedi.
Dekorasyon uygulamaları sektörüne 2001 yılında küçük bir işletmeyle çeşitli firmaların bayiliğini yaparak adım atan Dünya Polistren Grup, 2007 yılında Adana OSB’de kurduğu fabrikasında polistrenden mamul ürünleri kullanarak çok farklı sektörlere inovatif ürünler geliştirerek büyümesini katladı. Dünya Polistren Grup olarak, Dünya Dekor, Kappla, Sitrokovan, Rexo markalarıyla hizmet sunduklarını söyleyen Kunt, dekoratif yapı ürünleri sektöründe bayilik sistemiyle çalıştıklarını belirtti. Türkiye genelindeki organizasyonlarını ve altyapılarını bu ürün grubunda tamamladıklarını ifade eden Kunt, dekoratif ürünlerde EPS denilen polistrenden mamul ürünler yaptıklarını aktardı. Kunt, “Polistrenden strafor çok iyi bir yalıtım malzemesi. Çok farklı alanlarda kullanılıyor. Birincisi dekoratif ürünlerde ki biz gücümüzü buradan alıyoruz. İkincisi ise ambalaj malzemesi. Yalıtım özelliğinden faydalanarak yalıtıma ihtiyacı olan ambalaj ürünlerini üretiyoruz. Bunlar dondurma kutusu, balık kutusu gibi bir yerden bir yere gönderdiğinizde bozulmasını engelleyecek ve hacim oluşturacak ürün gurupları. Straforun en önemli özelliği yalıtımdır. Yalıtım son yıllarda her kesin bir şekliyle üzerinde konuştuğu bir ürün haline geldi. Ancak burada bir bilgi kirliliği oluştu. Yalıtım malzemesi üretmeyen ve bu işte duayen olmayan ve bilmeyen birçok kişinin yalıtımla ilgili işler yapıp bunu piyasaya sunduğu bir atmosfer içindeyiz. Biz bu işi iyi biliyoruz ve bölgemizde söyleyecek bir sözümüzün olması, bölgemizde bilinç oluşturacak ve bu bilinci de geniş kitlelere duyurabilecek bir firma olabilmek düşünceyle yola çıktık” dedi.

“Yıllık üretim kapasitemiz 3 bin ton”
Yalıtım sektöründe daha etkin olabilmek için Kappla markasıyla yola çıktıklarını dile getiren Kunt, Kappla’nın 5-6 ürünün bir araya gelmesinden oluşan, nihai çözüm sunabilecek bir ısı yalıtım sistemi olduğunu anlattı. Kunt, yalıtımda bölgedeki en iyi altyapıya sahip olan firmalarından biri olduklarını belirtirken, bu marka için yatırımlarını önceden yaptıklarını ve üretim altyapılarından beslendiklerini aktardı. Kunt, “Üretim altyapımızda hiçbir sorun yok, atıl kapasitemizi devreye aldık. Yıllık üretim kapasitemiz 3 bin ton civarında. Bölgemiz için çok iyi bir rakam. Üretim değil ama sunumu itibariyle bölgede tekiz. Yalıtımla ilgili organizasyon ve pazarlama yatırımı yapıyoruz. Sektörde bölgesinde entegre yapıya sahip bir firmayız. Marmara’dan sonra makine parkı anlamında organizasyonu en güçlü firmayız. Bunu yalıtımla da sunuyoruz. Yalıtımda eskiden sesimizi çok çıkarmıyorduk. Artık bizim de söyleyecek sözümüz var sektörde. Bundan sonra Kappla’yı çok sık göreceğiz” dedi. Tüm Türkiye genelinde ilk etapta hareket etmeyi düşünmediklerini kaydeden Kunt, bölgesel anlamda Adana, Mersin, Maraş, Niğde, Kayseri, Konya, Antep, Antakya bölgesinde Kappla ile etkin olmak istediklerini bildirdi. Kunt, “Yalıtım sektöründe Türkiye pazarının yüzde 60’ı marka değeri olan büyük firmalarda. Yüzde 30 oranında ise bölgesel firmalar hareket ediyor. Adana’da yüzde 40’lık bir pazar payı hedefliyoruz. Bu hedefiyle ulaştığımız takdirde ismimizle çok güçlü oluruz” şeklinde konuştu.



 
Bu sayıdaki diğer Şirket Haberleri bölümü haberleri
 
  3M iş sağlığı ve güvenliği alanında kamuoyu bilincini artırmayı hedefliyor
  Akkök Şirketler Grubu, 409 milyon dolar net kar elde etti
  Bosch, satışlarında yüzde 4 artış bekliyor
  Çimsa, iki yeni ürünüyle ilklere imza attı
  Daikin Türkiye, 2015’te 500 milyon euroluk ciro hedefliyor
  Form, ‘ısı pompaları’ konulu seminer gerçekleştirdi
  HP, duvar kağıdına anlayışına teknolojik yaklaşım getiriyor
  Kılıçoğlu, çatıda ve cephede yeniliklere imza atıyor
  NSK, çimento üreticilerine verimli çözümler sunuyor
  ATC Panel Çit Sistemleri, ürün gamını genişletecek
  Dr. M. Emre Çamlıbel: Satış ofislerimizde 2 saatte bir ev satıldığını görüyoruz
  Steelife, Gabon ve Venezuela’da toplu konut projelerine imza atıyor
  Volvo FH, Red Dot 2013’te ödüle layık görüldü
   
   
  © Tüm Hakları Dünya Süper Veb Ofset A.Ş'ye aittir.